Cennik
Wybierz odpowiedni plan. Sprawdź możliwości, jakie daje aplikacja eTAX.
Bezpłatny 14-dniowy test z dostępem do wszystkich funkcji. Daj nam chwilę a dostosujemy się do Twoich wymagań
Bezpłatna instalacja i konfiguracja integracji z PUESC, niezależnie od decyzji.
Stawki podane w cenniku są kwotami netto - prosimy do nich doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Często zadawane pytania
Ile kosztuje eTAX.pl?
Dostęp do eTAX.pl jest darmowy do 20 dokumentów miesięcznie. Cena wzrasta w zależności od wybranego planu i liczby wystawionych dokumentów Tax Free w danym miesiącu.
Jak wyliczana jest płatność za eTAX.pl?
Opłata za korzystanie z systemu ma formę abonamentu miesięcznego. Wysokość abonamentu zależy od liczby wystawionych dokumentów TAX FREE oraz wybranego planu. Aktualny cennik znajduje się na naszej stronieinternetowej. Faktura jest wystawiana za ostatni miesiąc rozliczeniowy i przesyłana na podany adres e-mail na poczatku kolejnego miesiąca.
Jak działa nasza wycena?
Nasz cennik opiera się na dwóch zmiennych: planie funkcji, z którego chcesz skorzystać oraz liczbie wystawionych dokumentów przez naszą aplikację. Po wybraniu planu funkcji system na koniec miesiąca podliczy wystawione dokumenty TAX FREE.
Co jeśli zmienię zdanie?
Jeśli musisz anulować swoje konto. Zostanie naliczona opłata proporcjonalnie do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym. Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz skontaktować się z nami na: biuro@etax.pl
Czy oferujecie plany ze zniżką?
Tak, wybierając plan otrzymasz rabat adekwatny do wybranego pakietu i liczby wystawionych dokumentów.
Czy mogę zmienić swój plan?
Możesz dokonać zmian w swoim planie w dowolnym momencie, zmieniając typ planu na Standard lub Premium. Aby to zrobić prośimy o kontakt biuro@etax.pl (pamiętaj, że nie oferujemy zwrotów za obniżenie wersji). Nie ma możliwości przejścia na plan Darmowy, jeśli posiadasz plan Standard lub Premium. Jeśli przekroczysz limit 20 wystawionych dokumentów, zostaniesz automatycznie przeniesiony na plan Standard.
Czy aplikacja jest dostępna na urządzeniach mobilnych?
Tak, aplikacja jest dostępna przez przeglądarkę internetową, przez co jest dostępna zarówno na urządzeniach IOS, jak i Android.
Dlaczego płatność za usługę jest w formie opłaty za liczbę wystawionych dokumentów?
System znajduje się w całości na naszych serwerach, które przejmują całe obciążenie związane z obsługą komunikacji z serwisem PUESC oraz programem sprzedażowym. Serwery wymagają ciągłego utrzymania i modernizacji. Dlatego też wysokość abonamentu zależna jest od obciążenia, jakie generuje konto. Forma abonamentu umożliwia dostosowanie ceny do obciążenia, jakie generuje konto klienta (zależnie od ilości wystawionych dokumentów). Mały sprzedawca zapłaci mniej niż duży, dobrze prosperujący sklep, który generuje dużo większe obciążenie. System jest cały czas rozwijany i na bieżąco dostosowywany do zmian w programach sprzedażowych i serwisie PUESC. Miesięczna opłata umożliwia ciągłe wprowadzanie aktualizacji (kilka razy w miesiącu pojawiają się nowe funkcje i aktualizacje), można je śledzić na głównej stronie aplikacji eTAX. W cenie abonamentu zawarta jest pełna pomoc techniczna na cały okres używania systemu.
Czy jest możliwość wydłużenia terminu płatności faktury?
Niestety nie ma możliwości wydłużenia terminu płatności. Jeżeli konto zostanie zablokowane, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: biuro@etax.pl
Jaki jest koszt stworzenia nowej integracji?
Stworzenie nowej integracji jest bezpłatne. Wszystkie integracje są dostępne w cenie abonamentu. W przypadku integracji z systemem, którego nie ma na liście, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@etax.pl