eTAX - zarządzanie dokumentami Tax Free w Twoim sklepie.
Wystawiaj i rozliczaj dokumenty TAX FREE. Wszystko prosto, wygodnie i bezbłędnie.


Główne cechy aplikacji
Aplikacja zastępuje czasochłonne wystawianie dokumentów TAX FREE zapewniając spójność i poprawność danych. Serwis może współpracować z systemami sprzedaży (wapro, subiekt, optima itp.), lub działać jako wersja samodzielna z własną bazą towarów i kontrahentów.
Automatyzacja i optymalizacja procesów sprzedaży
Wszystkie dane potrzebne do wystawienia dokumentu Tax Free zaciągane są automatycznie, co zapewnia poprawność tworzonych formularzy. Odpowiednia konfiguracja umożliwia wystawianie dokumentów oraz zarządzanie nimi w sposób hurtowy.
Integracja z systemami sprzedaży
Integracja z wybranym systemem sprzedaży pozwala na automatyczne zaciąganie paragonów (nazwy towarów, ceny, stawki VAT), co wpływa na szybsze i bezbłędne wystawianie dokumentów Tax Free.
Intuicyjna obsługa
Aplikacja jest intuicyjna i łatwa w obsłudze co gwarantuje szybkie wdrożenie nowych użytkowników bez konieczności prowadzenia czasochłonnych szkoleń. Responsywny i przyjazny interfejs, dostęp z każdego urządzenia (komputer, telefon, tablet). Zbudowana zgodnie z najnowszymi standardami.
Najważniejsze
funkcje Systemu
System dostępny online
Uruchamiaj aplikację w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki naszej platformie możesz dodawać nowe dokumeny, rozliczać i kontrolować ich stan, monitorować sprzedaż oraz mieć pełną kontrolę nad wszystkimi procesami TaxFree w firmie.
Profile pracowników
Nieograniczona liczba użytkowników, możliwość tworzenia profili dla każdego pracownika (kasjera) mającego konto w systemie PUESC. Zaawansowane uprawnienia i ustawienia.
Katalog kontrahentów
Szybsze wysatwianie dokumentów dla wcześnej zapisanych podróżnych. Analiza i raporty dotyczące wystawionych dokumentów oraz kontrahentów.
Integracja PUESC
Bezpośrednia wysyłka dokumentów do PUESC przez Web Serwis, lub wygenerowanie plików XML i ich wgranie do PUESC. Rozliczenie dokumentu TAX FREE (zwrot VAT) z poziomu aplikacj.
Obsługa wielu magazynów (oddziałów)
Aplikacja umożliwia oddzielną numerację dokumentów TAX FREE dla każdego magazynu lub oddziału.
Powiadomienia
Przekazywanie podróżnym informacji o dokumentach TAX FREE i ich statusie w aplikacji eTAX. Wysyłka dokumentów Tax Free w formacie PDF na adres email lub przez sms z linkiem do pobrania dokumentu.
Cennik
Wybierz odpowiedni plan. Sprawdź możliwości, jakie daje aplikacja eTAX.
Pierwsze 30 dni lub 100 dokumentów za darmo (w zależności co nastąpi jako pierwsze). Daj nam chwilę a dostosujemy się do Twoich wymagań
Bezpłatna instalacja i konfiguracja integracji z PUESC, niezależnie od decyzji.
Liczba wystawionych dokumentów TAX FREE w miesiącu
Brak umowy / Płacisz tyle, ile korzystasz
zł
Opłata stała do 100 dokumentów/miesięcznie
Plan podstawowy. Sprawdzi się w sklepie gdzie użytkownik sam wpisuje dane dotyczące sprzedanego towaru. Znaczące usprawnienie obsługi TaxFree względem aplikacji dostarczonej przez PUESC.
Promocja do końca roku!
zł zł
Za dokumentów/miesięcznie
Opłata stała do 100 dokumentów
Plan dostosowany do małych i średnich firm. Umożliwia import pozycji sprzedanego towaru z wykorzystaniem systemu sprzedażowo-magazynowego.
Plan Premium to najbardziej rozbudowane rozwiązanie kierowane do dużych sklepów lub sieci handlowych. Pełna automatyzacja w wystawianiu dokumentów Tax Free.
Oferta indywidualna
Dostosowana do Ciebie
Stawki podane w cenniku są kwotami netto - prosimy do nich doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Testuj bezpłatnie przez 30 dni wszystkie integracje i funkcje systemu
Zobacz jak to działa! Poznaj nasz panel, sprawdź naszą technologię, zarejestruj się i zacznij sprzedawać więcej.
Rozpocznij za darmoNajczęściej zadawane pytania
TAX FREE to system zwrotu podatku VAT podróżnym zapłaconego przy zakupie towarów w Polsce, którzy nie mają stałego miejsca zamieszkania na terytorium UE. To rozwiązanie dla:
- podróżnego, który kupił w Polsce towary za powyżej 200 zł
- otrzymał dokument Tax Free w wersji papierowej lub elektronicznej
- wywiózł towar w stanie nienaruszonym poza terytorium UE i uzyskał potwierdzenie funkcjonariusza Służby Celno-Skarbowej.
- Logowanie do aplikacji eTAX
- Wystawienie paragonu
- Wybór lub dodanie podróżnego z aplikacji eTAX
- Wysyłka dokumentu TaxFree do systemu PUESC
- Wydruk odebranego dokumentu Tax Free lub przesłanie go podróżnemu w formie elektronicznej
Nie. Przedsiębiorca nie ma obowiązku dołączenia do wydrukowanego dokumentu TAX FREE paragonu z kasy fiskalnej. Przedsiębiorcy mogą przesyłać dokumenty TAX FREE w postaci elektronicznej bez ich drukowania. Nasz system umożliwa wysylkę dokumentów Tax Free na podany przez podróżnego adres email lub sms z linkiem do pobrania dokumentu.
W przypadku wywozu towarów przez podróżnych poza terytorium Unii Europejskiej przez inne niż Polska państwo członkowskie UE, wymagane jest pokazanie celnikowi dokumentu Tax Free i podbicie pięczęci w celu potwierdzenia wywozu.
Gdy podróżny przekracza granicę UE przez przejście graniczne na terenie Polski, może posiadać dokument TaxFree w jedynie w formie elektronicznej np. w formacie PDF. Taki dokument identyfikowany jest przez celinika po unikalnym numerze systemowym (UNS).
Dla podróżnych to przede wszystkim:
- skrócenie czasu obsługi
- szybki zwrot zapłaconego podatku VAT przy transakcjach bezgotówkowych
- elektroniczny dostęp do dokumentów TAX FREE przez aplikację eTAX
Jeżeli otrzymasz elektroniczne potwierdzenie, że towary zostały wywiezione, możesz zwrócic podatek VAT w formie bezgotówkowej. Zwrotu należy dokonać na numer rachunku bankowego lub na kartę płatniczą, którą podróżny podał przy wystawieniu dokumentu Tax Free. W tym przypadku nie jest wymagane osobiste dostarczenie dokumentu TAX FREE przez podróżnego, wszystko odbywa się zdalnie. Zwrot podatku VAT należy potwierdzić w aplikacji eTAX.
Sprzedawca może uczestniczyć w systemie TAX FREE, jeśli spełni łącznie następujące warunki:
- jest zarejestrowanym podatnikiem VAT
- w każdym miejscu sprzedaży w systemie TaxFree ma co najmniejedną kasę fiskalną online i za jej pomocą dokonuje rejestracji sprzedaży (np. wydruk paragonu)
- dokonał rejestracji na platformie PUESC w celu korzystania z systemu TAX FREE ( www.puesc.gov.pl )
- musi zapewnić podróżnym sporządzoną na piśmie informację o zasadach zwrotu podatku w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim
- musi oznaczyć punkty sprzedaży znakiem informującym podróżnych o możliwości zakupu w tych punktach towarów, od których przysługuje zwrot podatku.
Tylko osoba dokonująca zakupu (dane podróżnego z dokumentu Tax Free) może otrzymać zwrot VAT w formie gotówkowej. Nie możesz zmienić raz wybranej formy zwrotu podatku.
Za wykonane usługi nie przysługuje zwrot VAT, przez co nie ma ich na dokumentach TAX FREE.
Skontaktuj sie z nami!
Opisz nam swoje potrzeby! Gwarantujemy szybką odpowiedź lub kontakt z konsultantem.